این سامانه جهت رفاه حال شما هموطن گرامی بگونهای طراحی گردیده که بتوانید شکایات و اعلامات خود را بصورت غیرحضوری ثبت نمائید، لذا جهت آشنایی با طرز کار سامانه مطالعه و توجه به نکات زیر ضروری میباشد:
- شکایات ثبت شده صرفاً از سوی اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت نفت خزر مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و نتیجه بررسی در این سامانه ثبت و از طریق راه های ارتباطی به اطلاع شما خواهد رسید.
- ضرورت دارد جهت تنظیم شکایت، مشخصات فردی خود را بصورت کامل و صحیح در کادرهای مربوطه وارد نموده و در صورت وجود دلایل، مستندات خود را از طریق لینک پایین صفحه به همراه شکایت ارسال نمائید.
- شکایاتی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست باشند رسیدگی نخواهد شد.
- به شکایات و گزارشاتی که قبلاً رسیدگی شده، مجدداً رسیدگی نخواهد شد.
- لطفاً از ارسال شکایات و گزارشات تکراری خودداری فرمائید.
- با توجه به محدودیت زمان ارتباط با سرور در فضای اینترنت، شایسته است متن شکایت و یا سوء جریان را ابتدا در برنامه دیگری همچون Word تایپ نموده و جهت ثبت، آن را در محل مربوطه کپی نمائید.
- در صورتی که امکان پیگیری نتیجه شکایات از طریق سامانه فراهم نبود می توانید با شماره تلفنهای 88722430 و 88722440 با واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت نفت خزر تماس حاصل نمائید.