12

پیام تبریک سرپرست شرکت نفت خزر به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک سرپرست شرکت نفت خزر به مناسبت هفته وحدت
دکتر مسعود پارسی، سرپرست شرکت نفت خزر در پیامی فرارسیدن هفته وحدت، سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در پیام سرپرست شرکت به مناسبت هفته وحدت آمده است:

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است. مشام هستی، معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و تمامی لحظات این ماه پر فیض، مزیّن به کرامت، اخلاقیات و انسانیت احمد است.

از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است که توجه به آن موجب شکوفایی و سرافرازی مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بی شک راه عزت و سعادت مسلمانان در گرو همدلی، داشتن بینش، بصیرت و همچنین شناخت هر چه عمیق تر به معارف دین و سیره نورانی ائمه اطهار (علیهم السلام) است.

همانگونه که پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) با حضور پر برکت خود جهان هستی را پر از نور و معنویت ساخت و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را در زیر سایه دین مبین اسلام، دین رحمت، صلح و عدالت گرد هم آورد بر ما واجب است در هفته وحدت همبستگی، اتحاد و میثاق هایمان را مستحکم و پیمان ها را استوارتر کنیم. 

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و سلاله مطهرش حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) به مردم شریف ایران، کارکنان صنعت نفت بویژه کارکنان متدین و خداجوی شرکت نفت خزر، از درگاه خداوند متعال، سلامتی و سعادت روز افزون یکایک عزیزان را در پناه اسلام و قرآن مسئلت می نمایم.

ومن ا... التوفیق
مسعود پارسی
سرپرست شرکت نفت خزر
۲۵ شهریور ۱۴۰۳
کد خبر : ۲,۱۵۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.