12

پیام تسلیت سرپرست شرکت نفت خزر به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه

پیام تسلیت سرپرست شرکت نفت خزر به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه
دکتر مسعود پارسی سرپرست شرکت نفت خزر در پیامی، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به مردم فلسطین و ایران اسلامی تسلیت گفت و بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، متن پیام به شرح زیر است: 

 

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

 

با کمال تأسف و تأثر خبر شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، را دریافت کردیم. این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه، به ویژه مردم قهرمان فلسطین و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

 

شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و یکی از محافظان وی را به ملت قهرمان فلسطین، امت اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت می گویم و برای این مبارز مسلمان و شهیدان مقاومت علو درجات و ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را خواستارم. 

 

بی‌شک، با شهادت وی راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک او، عزم و اراده‌ مردمان آزاداندیش را بیش از پیش تقویت خواهد کرد. 

 

یاد و خاطره‌ او همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات او همچنان مشعل راهنمای بسیاری خواهد بود. از خداوند متعال برای این شهید والا مقام رحمت واسعه را مسئلت می‌نمایم.  
مسعود پارسی
سرپرست شرکت نفت خزر
۱۰ اَمرداد ۱۴۰۳
کد خبر : ۲,۱۳۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.