12

شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای مردم بود

شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای مردم بود
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: شهید رئیسی نشان داد اگر بخواهیم انقلاب را بیمه کنیم، باید خدمتگزاری صدیق برای مردم عزیزمان باشیم.
محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حاشیه مراسم بزرگداشت «چهارم خرداد روز دزفول روز مقاومت و پایداری» و گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت که در سالن اجتماعات مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار صداوسیما، گفت: ما یار صدیق و باوفای مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را از دست دادیم؛‌ کسی که از بدو شروع انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه شهادت همواره پرچمدار راه و آرمان های انقلاب اسلامی و پیرو ولایت بود.
وی افزود: شهید رئیسی به مردم ایران نشان داد که سیاست با دین جمع شدنی است و اگر این نبود،‌ این همه مردم برای یک سیاستمدار دیندار جمع نمی شدند و اعلام بیعت با ایشان نمی کردند. ایشان به طور واقعی حس عمیق خدمت به مردم را تزریق کردند؛‌ ایشان نشان دادند که اگر بخواهیم انقلاب را بیمه کنیم، باید خدمتگزار صدیقی برای مردم عزیزمان باشیم.
خجسته‌مهر افزود: شهید رئیسی توانست درک عمیقی از محیط داخلی و بین المللی کشور به مردم نشان دهد؛ او در همه لحظات جزو کم نظیرترین افرادی بود که به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاند.
خجسته مهر اظهار کرد: از نظر اقتصادی ایشان به ارکان اقتصادی، صنایع و مردم این درک را القا کرد که رشد اقتصادی کشور از طریق جهش تولید امکان پذیر خواهد بود به همین دلیل به افزایش تولید نفت، گاز، فرآورده ها و محصولات پتروشیمی و صادرات در وزارت نفت تاکید داشتند.
معاون وزیر نفت در ادامه با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی در خارج از مرزهای کشور به پرچم داری مقاومت، معروف بودند، ‌افزود: هرجا که مقاومت اسلامی وجود داشت، ایشان پرچم دار بود. شهادت آیت الله رئیسی نه تنها ضربه و ضایعه بزرگی برای دوستداران ایشان بود بلکه برای محور مقاومت و کشورهای منطقه نیز اینگونه بود که یک یار صدیق و باوفا را از دست دادند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره شباهت شخصیت رئیس جمهور شهید با این روز که به یاد مقاومت مردم دزفول نامگذاری شده است اظهار کرد: ایشان مقاومت و پایداری مردم دزفول را با مقاومت اسلامی به صورت معناداری گره زده است به همین دلیل هرکجا که در جمهوری اسلامی مسئله مقاومت وجود داشت، ایشان پرچم دار بود و البته منظور از مقاومت،‌ صرفا موضوع نظامی نیست، بلکه ایشان دربرابر هجمه های فرهنگی دشمنان پایدار و مقاوم بود و مقاومت اسلامی را در این زمینه ها معنی می کرد.
خجسته مهر تصریح کرد: مردم دزفول با مقاومت و پایداری مثال زدنی خود و تقدیم ۲۶۰۰ شهید و تحمل 176 موشک 6، 9 و 12 متری و چندین هزار گلوله توپ و حملات هوایی گسترده توانستند از کیان مرز و بوم کشور و انقلاب اسلامی دفاع جانانه کنند؛ اگر مقاومت مردم دزفول نبود خوزستان به تصرف دشمن بعثی در می آمد و حتی نمی توانستیم عملیات فتح المبین را انجام دهیم و حتی آزادسازی خرمشهر امکان پذیر نبود چون عملیات فتح المبین مقدمه آزادسازی خرمشهر بود و در آن راه مردم دزفول جان و مال و عیال و خانمان خود را برای رضای خدا تقدیم انقلاب کردند و مقاومت مردم دزفول و مقاومت اسلامی و مقاومت غزه همزاد هستند.
وی ادامه داد: شهید رئیسی در دفاع از محرومان بسیار مقاوم بود؛‌ صبر عجیبی داشت و در میان مردم،‌ خستگی برایش بی معنی بود. بنابراین آنهایی که مقاوم و پایدار هستند،‌ درواقع می توانند انقلاب اسلامی را بیمه کنند. اگر می خواهیم رهرو صدیقی برای شهید رئیسی باشیم، بایستی همیشه در میدان انقلاب بمانیم و برای همیشه پایداری و مقاومت را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.
۷ خرداد ۱۴۰۳
کد خبر : ۲,۱۱۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.