12
شرکت نفت خزر|میز خدمت|سامانه الکترونیکی بازرسی و پاسخگویی به شکایات

سامانه دریافت و پاسخگویی به شکایات

این سامانه جهت رفاه حال شما هموطن گرامی بگونه‌ای طراحی گردیده که بتوانید شکایات و اعلامات خود را بصورت غیرحضوری ثبت نمائید، لذا جهت آشنایی با طرز کار سامانه مطالعه و توجه به نکات زیر ضروری می‌باشد:
  1. شکایات ثبت شده صرفاً از سوی اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت نفت خزر مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و نتیجه بررسی در این سامانه ثبت و از طریق راه های ارتباطی به اطلاع شما خواهد رسید.
  2. ضرورت دارد جهت تنظیم شکایت، مشخصات فردی خود را بصورت کامل و صحیح در کادرهای مربوطه وارد نموده و در صورت وجود دلایل، مستندات خود را از طریق لینک پایین صفحه به همراه شکایت ارسال نمائید.
  3. شکایاتی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست باشند رسیدگی نخواهد شد.
  4. به شکایات و گزارشاتی که قبلاً رسیدگی شده، مجدداً رسیدگی نخواهد شد.
  5. لطفاً از ارسال شکایات و گزارشات تکراری خودداری فرمائید.
  6. با توجه به محدودیت زمان ارتباط با سرور در فضای اینترنت، شایسته است متن شکایت و یا سوء جریان را ابتدا در برنامه دیگری همچون Word تایپ نموده و جهت ثبت، آن را در محل مربوطه کپی نمائید.
  7. در صورتی که امکان پیگیری نتیجه شکایات از طریق سامانه فراهم نبود می توانید با شماره تلفن‌های شرکت با واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت نفت خزر تماس حاصل نمائید.

سامانه الکترونیکی بازرسی و پاسخگویی به شکایات

مشخصات
لطفا شماره تلفن را بهمراه کد وارد کنید
*
*
*
*
*
*