صفحه اصلی > اخبار >  اخبار نفت خزر 
اخبار > جلسه ارزیابی فعالیت های روابط عمومی شرکت نفت خزر برگزار شد.


ارسال به دوست نسخه چاپي

با حضور کمیته ارزیابی روابط عمومی شرکت ملی نفت
جلسه ارزیابی فعالیت های روابط عمومی شرکت نفت خزر برگزار شد.
نشست ارزیابی روابط عمومی شرکت نفت خزر با حضور کمیته ارزیابی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در شرکت نفت خزر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، طی برنامه ­ریزی به عمل آمده از سوی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در خصوص ارزیابی فعالیت روابط عمومی شرکت­ های تابعه، این نشست به منظور اطلاع از بررسي وضعیت موجود در روابط عمومی شرکت نفت خزر و با هدف تبادل نظر و سنجش نقاط قوت و ضعف در جهت بهبود امور روابط عمومي برگزار گردید.

مرجان قیدی رئیس امور فرهنگی روابط عمومی شرکت ملی نفت با تأکید بر اینکه هدف اصلی برگزاری این جلسات ارتباط بيشتر بین ستاد و روابط عمومی شرکت ­های تابعه می ­باشد افزود: ارزیابی از فعالیت­ های روابط عمومی در سطح شرکت­ های تابعه در مرحله اول با تدوین فرم­ هاي ارزيابي در دستور کار قرار دارد كه نهايتا امکانات، قابلیت­ ها و نقاط قوت و ضعف روابط عمومی شرکت ­های تابعه مورد سنجش و تحليل قرار می­گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع فعالیت روابط عمومی­ ها روشی که چگونگی تحقق اهداف, برنامه­ ها و فعالیت ­ها را پایش کند، بسیار مهم است و ارزیابی این امکان را فراهم می­ کند تا با اصلاح روش، بهره­ گیری از تجارب گذشته و اتخاذ شیوه ­های جدید، زمینه بهبود، کارآمدی و ارتقاء عملکرد در روابط عمومی ­ها فراهم شود.

قيدي با اشاره به برآیند این جلسات و ارائه نقطه نظرات به دست آمده گفت: در گذشته روش دريافت گزارش عملکرد از روابط عمومی­ های تابعه کاربردی و تأثیرگذار نبود و صرفاً کمی بود اما با حضور آقای بوجارزاده به عنوان رئیس جديد روابط عمومی شرکت ملی نفت، ایده ارزیابی روابط عمومی­ ها برای سنجش وضعیت و عملکرد کیفی فعالیت روابط­ عمومی­ های تابعه شرکت ملی نفت آغاز شده است.

براساس این گزارش: در پايان جلسه ارزيابي، اعضاء کمیته در نشستی مشترك با مدیر منابع انسانی شرکت نفت خزر به بحث و تبادل نظر پرداختند. احسان رضائی­­ نژادیان مدیر منابع انسانی شرکت نفت خزر در اين نشست اظهار داشت: یکی از چالش ­های اصلی در این مقوله عدم همگرایی بین روابط عمومی­ های تابعه شرکت ملی نفت می­ باشد. وی تصریح نمود در گذشته جلسه نمایشگاه­ های بین ­المللی نفت و گاز تهران تنها مکانی بود که روابط عمومی شرکت­ های تابعه به فراخور نشستی برگزار می­كردند و این به نوبه خود یک ضعف برای مجموعه روابط عمومی­ ها محسوب می­ شود.

رضائی­ نژادیان در ادامه بر ضرورت ارتباط و همگرایی روابط عمومی­ ها تاكيد كرد و گفت: چرا فقط شرکت ملی نفت به شرکت­ های تابعه یا بالعکس کمک می­ نمایند، بلکه شرکت­ های تابعه نیز می ­توانند با همفکری و تعامل مشترک به یکدیگر کمک کنند. وی تدوین فرم ارزیابی روابط عمومی شرکت­ های تابعه را مطلوب توصيف کرد و اظهار داشت: با توجه به مديريت كارآمد و اشرافي كه آقای بوجارزاده بر حوزه روابط عمومی دارند و همچنين با توجه به محدوديت­ ها، عدم تخصيص منابع و امکانات مناسب در این حوزه انتظار داريم ساختار سازمانی روابط عمومی­ ها ارتقاء یابد.

احسان رضائی نژادیان با تأکید بر هدف گذاری در حوزه روابط عمومی هر يك از شرکت­ های تابعه افزود: مي­توان در یک زمان­بندی مشخص اهداف و سیاست ­های شرکت ملی نفت براساس چارچوب ­های کلی اطلاع رسانی و فرهنگی به هر يك از شرکت ­های تابعه ابلاغ شود، و با اين روش شرکت­ها در مسيري روشن، پویاتر و منسجم ­تر به فعالیت خود ادامه مي­ دهند.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور اعضاء کمیته ارزیابی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران متشکل از مرجان قیدی، اکرم دادخواه، سیاوش آبکناری و محمد کاظم ­پور برگزار شد، كليه اقدامات انجام شده در روابط عمومی شرکت نفت خزر از جمله فعالیت ­های نمایشگاهی، مستندسازی، سمعی و بصری، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات و انتشارات، اطلاع رسانی، فعالیت­ های فرهنگی، افکارسنجی و پژوهش، درگاه الكترونيكي و توليدات محتوايي و رسانه ­اي مورد بررسی دقيق قرار گرفت.

١٣:٣٤ - يکشنبه ٦ بهمن ١٣٩٨ / کد خبر: ١٥٧٤ / تعداد بازدید: 92
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: