12
با هدف بررسی عملکرد سال گذشته و اهداف و برنامه های آتی

جلسه شورای مدیران شرکت نفت خزر برگزار شد

جلسه شورای مدیران شرکت نفت خزر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر جلسه شورای مدیران این شرکت با هدف بررسی اهداف و برنامه های در حال انجام و تصمیم گیری در خصوص برنامه های آتی شرکت نفت خزر برگزار شد.
بر اساس این گزارش، بررسی عملکرد شرکت نفت خزر در سال 1401و بررسی روند فعالیت ها و برنامه های آتی مدیریت ها از اهداف اصلی این نشست اعلام گردید. 

 

دکتر مسعود پارسی سرپرست شرکت نفت خزر با توجه به برگزاری نشست مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران که با حضور دکتر خجسته مهر برگزار شد؛ اخذ مجوزهای جدید از سوی شرکت ملی نفت برای استفاده از آیین نامه معاملات نفت، لزوم مشارکت همکاران صنعت نفت در تدوین بخشنامه های مرتبط با صنعت نفت، لزوم ارتقاء بهره وری شرکت ها، لزوم برنامه محور بودن فعالیت ها و شرکت ها، حساسیت در انتصابات کارکنان مطابق استانداردها و توانمندی ها، جدیت همراه با احترام در برخورد با همکاران و زیر مجموعه، حمایت کامل مدیران ارشد شرکت نفت از شرکت های تابعه برای عملیاتی کردن و افزایش تولید را از مهمترین موضوعات مطرح شده در این همایش بر شمرد.

 

سرپرست شرکت نفت خزر ضمن تاکید بر تشکیل هدفمند و موثر این گونه نشست ها همسو با اهداف و ماموریت های سازمانی اظهار داشت: پویایی و ادامه حیات سازمان بدون بهره گیری از نظرات کارشناسی، انتقادها و پیشنهادهای سازنده کارکنان امری غیر ممکن می باشد. وی همدلی و تبادل افکار بین کارکنان در سطوح مختلف را رمز موفقیت برای نیل به اهدف سازمانی دانست.

 

دکتر پارسی در پایان مسائل مربوط به برنامه ریزی تعمیرات و نگهداشت ناوگان دریایی شامل سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر و شناورهای چند منظوره کاسپین و همچنین اجرای عملیات راهبری و تداوم فعالیت های اکتشافی را به عنوان برنامه های محوری و از اولویت های کاری شرکت نفت خزر در سال 1403 عنوان کرد.

 

در ادامه این نشست مدیران و روسای دیگر واحدها ضمن بیان دیدگاهها و نظرهای خود در سطح سازمان و واحدهای خود، راهکارها و پیشنهادهایی را به منظور بهبود فعالیت های جاری در سازمان ارائه نمودند.
 
۲۱ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر : ۲,۰۷۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.