12

هدف‌گذاری شرکت ملی نفت برای ارتقای بهره‌وری در سال ۱۴۰۳

هدف‌گذاری شرکت ملی نفت برای ارتقای بهره‌وری در سال
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر نقش راهبردی این شرکت در تحقق اهداف اقتصادی کشور گفت: بخش قابل‌توجهی از رشد اقتصادی مربوط به سه‌ماهه سوم سال ۱۴۰۲ از محل تولید صادرات نفت و میعانات گازی، تولید گاز و تأمین خوراک موردنیاز پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های کشور است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر عصر امروز (یکشنبه، ۱۳ اسفندماه) در نشست مدیران ارشد این شرکت با اشاره به تحقق رشد اقتصادی در کشور اظهار کرد: شرکت ملی نفت ایران به معنای واقعی کلمه اثبات کرده که پیشران توسعه اقتصادی کشور است.
 
وی ضمن تأکید بر فرآیند افزایش تولید و ضرورت توسعه میدان‌های نفت و گاز بیان کرد: نگهداشت رکن اصلی فعالیت‌های شرکت ملی نفت است اما برای افزایش تولید و غلبه بر کاهش‌های طبیعی باید به‌سرعت تصمیم‌گیری و اقدام‌های لازم انجام شود.
 
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران توانمندی‌های زیادی دارد و به همان نسبت نیز انتظارات بالایی از عملکرد این شرکت مدنظر است از این رو باید تلاش کرد تا با آمادگی کامل برای انجام مأموریت‌های خود در سال ۱۴۰۳ حاضر شویم.
 
خجسته‌مهر با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف بلندمدت در صنایع نفت و گاز، باید عملکرد اجرایی بخش‌های مختلف در شرکت ملی نفت بررسی و آسیب‌شناسی شود، افزود: هدف از برگزاری نشست‌ها با مدیران ارشد این شرکت نیز افزایش بهره‌وری متناسب با نیازها و ضوابط سازمانی است.
 
وی ادامه داد: عمده آسیب‌هایی که متوجه سازمان است در دو بخش درون و برون‌سازمانی قابل ارزیابی است که با توجه به محدودیت زمان، لازم است در عرصه رفع مشکلات درون‌سازمانی به‌عنوان گام نخست در ارتقای بهره‌وری سازمان اقدام شود.
 
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد: برای تحقق بهره‌وری باید درک واقع‌بینانه‌ای از شرایط موجود داشته باشیم و سطح بهره‌وری سازمانی را متناسب با نیازها ارتقا دهیم.
 
خجسته‌مهر در پایان ضمن قدردانی از حضور کارکنان شرکت ملی نفت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار امیدواری کرد تا با همگرایی میان نمایندگان مردم در مجلس و مجموعه صنعت نفت به‌عنوان رکن اصلی اقتصادی کشورمان نتایج مطلوبی برای مردم حاصل شود.
 
بر اساس این گزارش، همایش مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، عصر یکشنبه، ۱۳ اسفندماه با حضور مدیران ارشد، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران در سالن همایش‌های کوشک برگزار شد.
۱۴ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر : ۲,۰۷۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.