12
مدیرعامل شرکت ملی نفت در دانشگاه صنعت نفت آبادان تأکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای ۱۰۰ سال آینده در صنایع نفت و گاز کشور

مدیر عامل شرکت ملی نفت در دانشگاه صنعت نفت آبادان تأکید کرد
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با حضور در دانشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به حجم ذخایر اثبات‌شده نفت و گاز ایران‌ گفت: باید برای ۱۰۰ سال آینده در صنایع نفت و گاز کشور برنامه داشته باشیم.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر امروز (پنجشنبه، ۱۶ آذرماه) در حاشیه بازدید از دانشگاه صنعت نفت آبادان با حضور در یکی از کلاس‌های درس ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این دانشگاه و قرار گرفتن در میان دانشجویان اظهار کرد: انسان باید تا آخر عمر خود به‌دنبال کسب علم و دانش باشد و امام علی (ع) هم در این باره می‌گوید اندازه انسان به اندازه علمی است که می‌داند.
 
وی با بیان اینکه اقتدار انسان با علم توسعه می‌یابد، افزود: اقتدار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور نیز با علم محقق می‌شود که مقام معظم‌ رهبری نیز بارها بر آن تأکید کرده‌اند.
 
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: صنعت نفت کشور در یک دهه اخیر فصلی نو را طی مسیر کرده است و افرادی که در گذشته در این دانشگاه تحصیل کردند اکنون صنایع نفت و گاز کشور را اداره می‌کنند.
 
خجسته‌مهر با اشاره به حجم ذخایر نفت و گاز ایران تا ۱۰۰ سال آینده گفت: باید در صنعت نفت و گاز کشور برای ۱۰۰ سال آینده برنامه داشته باشیم، صنعت نفت پویا و اداره آن نیازمند دانشگاه‌های ممتاز در سطح علم و فناوری‌های روزآمد است.
 
بازدید از کتابخانه تخصصی دانشگاه صنعت نفت
 
وی همچنین از اماکن مختلف دانشگاه صنعت نفت آبادان از جمله کتابخانه تخصصی صنعت نفت، آزمایشگاه‌های دانشکده و بعضی از کلاس‌های درس این مجموعه آموزشی بازدید کرد.
 
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در جریان این بازدید بر اهمیت دانش و آموزش در صنعت نفت تأکید کرد و به دانشجویان توصیه‌ای برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی داد.
 
خجسته‌مهر همچنین بر ضرورت تلاش برای ایجاد زمینه‌های مناسب به‌منظور دسترسی به منابع دانشی و توسعه مهارت‌های دانشجویان تأکید کرد.
 
وی در گفت‌وگو با مسئولان کتابخانه، به تلاش‌های بیشتر برای مقاوم‌سازی و توسعه کتابخانه اشاره کرد.
 
حضور در نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعت نفت آبادان
 
 در حاشیه حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعت نفت آبادان نیز تفاهم‌نامه انجام خدمات فنی، پژوهشی، آزمایشگاهی و آموزشی بین شرکت نفت و گاز اروندان و دانشگاه صنعت نفت امضا شد.
۱۶ آذر ۱۴۰۲
کد خبر : ۲,۰۵۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.